Uppsatsskrivning på G.

skriva, skriva, hela natten... haha skoja. Skulle aldrig klara av en allnighter i det tillstånd jag befinner mig i nu. Har aldrig tidigare haft problem med att sitta uppe en hel natt och tentaplugga men sen hände något, jag tror det har med åldern att göra för nu blir jag trött punkt och pricka klockan tio varje kväll.

Nu är det inte långt kvar, har en uppsats värd 25% som ska in på fredag och en Chinese assignment som jag tänkte ta itu med fredag eftermiddag när jag lämnat in uppsatsen. Sen är det bara att göra mig redo för hemfärd. 3/4 kurser avslutas nu i veckan, den fjärde är bara en riktig pina som ska dras ut till nästa vecka. Lika bra det, annars skulle jag varit ännu mer bitter över att behöva stanna kvar fem extra dagar när jag egentligen kan åka hem redan nu på fredag!
1100/2000 ord. add oil. add oil!

Kommentarer
Postat av: patsy

2011-12-07 @ 01:37:49
Postat av: Patsy

加油呀!Vicky, 我们下星期见。

2011-12-07 @ 01:39:07
Postat av: Vicky

恩,谢谢阿姨!下周见啊!:)

2011-12-07 @ 14:19:54
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0