That's how nerdy I am.

Ni anar inte hur överexalterad jag är just nu, imorgon åker jag hem och jag har så oerhört mycket att se fram emot. Julafton är ju bara runt hörnet! Iår har jag och Älskling bestämt oss för att inte köpa några julklappar till varandra för att slippa stressa och självklart för att spara pengar. Men nu har människan gått och köpt en resa till oss i julklapp! om jag klagar? Näää! Längtar till påsk! ♥
Dagen började lugnt, sen förvandlades allt till ett enda stort kaos när jag tjugo över tre fick ett mess om varför jag inte kom till lektionen. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! var helt inställd på att lektionen började fem så satt och chattade med Baby men sen vaknade jag till, det är tisdag idag! då börjar lektionen tre! Panik! Nu tänker ni "vilken nörd som bölar över en missad lektion" men nu ska ni få höra. Alla som har "full attendance" vid terminens slut (idag) får nämligen ett litet pris. Vi bönade och bad om att det skulle vara i form av några betygspoäng men det fick hon inte ge ut men NÅGOT skulle vi få. Självklart är jag en av de som krigar för en liten present så har inte missat en enda av hennes lektioner. Kan ni tänka er min frustration idag när jag insett att jag missat 20 minuter av lektionen? Hade det varit någonstans i mitten av terminen, fine. who cares. men inte friggin sista lektionen! Då känns det lite ovärt, dontchu think? Jag krigade till lektionen och läraren godtog min ursäkt så nu är jag en Sju punds Voucher på Amazon rikare! Yay.
Ska packa det sista nu innan det blir bums i säng. Imorgon väntar dagen med stort D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0