1000/3000.

Ända sen jag fick lära mig baka denna otroligt lättbakade pajen har jag blivit som beroende. Tror det är det femte eller sjätte pajen jag gräddar nu. Köpte ett paket exotiska frukter häromdagen för att variera lite och inte bara köra blåbär men fegade ur i sista sekunden och sprang till konsum och köpte blåbär. Pojkvännen är ute med grabbarna och vad passar då bättre än att krypa ihop i soffan, med en bit paj och femtio artiklar att läsa och 3000 ord att punda ut på en uppsats? FYI är jag uppe i 1000 snart så här går det undan! Ska försöka skriva klart den ikväll och få den ur vägen och ur mina tankar. Helgen är fullspäckad med aktiviteter vilket egentligen inte är det bästa för mig just nu. Har så oerhört mycket att läsa inför mina tentor och just nu ser jag inte ens ljuset i slutet av tunneln. Allt är en enda stor sörja och jag vet inte vart jag ska börja. Gaaargh... Bäst jag tar en till bit paj.

Kommentarer
Postat av: jennica

du får gärna skriva receptet på pajen :P

2012-01-14 @ 05:00:40
Postat av: Vicky

Det kan jag göra! Slänger upp ett inlägg så fort jag fått min uppsats ur vägen.

2012-01-14 @ 12:06:12
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0