Back in Mcr.

Tillbaka i mitt iskalla rum. Kom fram nästan två timmar senare än jag hade räknat med (fick vänta på bussen i 45minuter bland annat) så fick rusa till skolan med all packning för att lämna in uppsatsen som jag SOM TUR VAR skrev klart imorse. Räknade ju med att jag skulle vara tillbaka till tre tiden vilket skulle ge mig två timmar att finputsa det sista så jag älskade mig själv lite när jag insåg att jag skulle varit screwed om jag inte var så ambitiös imorse. Men det var fortfarande kaos, att hinna till skolan, skriva ut, skicka in och lämna in på en halvtimma var precis på håret. Sneglade på klockan samtidigt som jag lämnade över uppsatsen och den visade 16.58, Deadline var 17.00. Hela två minuter tidig! Awesome.

Har ätit köttbullar med mos och städat lite i rummet och ska strax krypa ner i sängen, under mina två täcken och plugga kinesiska. första tentan äger rum om två dagar. BRING IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0