Back to UK.

Hej Folks! var uppe innan tuppen imorse för att avnjuta frukost med Baby innan han åkte till jobbet. Åker ju tillbaka till England lite senare idag så kämpade mig upp för lite quality time med kärleken. Det blev inte många timmars sömn så just nu kämpar jag med att inte falla tillbaka i sängen - m å s t e finputsa klart min uppsats/skicka in den och dessutom måste jag packa. 
Gårdagens Babyshower hos Emily och Alex var mysig, träffade på folk jag inte sett på evigheter and that made my day. Vi blev borta i ett par timmar och när vi väl kommit hem så satte Baby sig vid datorn och bokade mina nästa hembiljetter (Tack Baby!) så nästa gång jag åter befinner mig på svensk mark blir under perioden 10 Februari - 15 Februari och DÅ väntar en hel del skoj. Smell ya soon again!
Tog inga bilder igår men det stod Fina Jacki för så väntar spänt på resultatet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0