Mysvecka hemma hos Mamma.

Sorry för genomusel uppdatering. Tog ju mitt pick och pack tidigare i veckan och åkte hem till mamma för att dels bli ompysslad och dels för att plugga! Omöjligt att plugga när jag är hos Baby med all mys hit och dit så har fått en hel del gjort under de senaste dagarna. Har haft en mysig vecka hemma och är nu tillbaka hos Baby. Vi avnjöt middagen framför "The Amazing Race" och nu gräddas min blåbärspaj som jag fick lära mig utav mamma. so ridiculously yummy.
Hursomhaver, kinesiskan är färdigpluggad (for now) så nu har jag två dagar på mig att skriva klart min Media Cities uppsats á la 3000 ord. Oh my lord. Bara att sätta igång då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0