säg hej till min djävulska sida.

Jahapp. Markus har gått och kammat hem Idol titeln, congrats congrats. inte för att det var speciellt oväntat.
personligen så har jag inte speciellt mycket tycke för årets säsong, har till och med kunnat missa ett och ett annat avsnitt utan att dampa sönder.

S: Gissa vem som är lik Markus, någon i klassen!
V: ehm..i klassen? no idea.
S: LINA HAHAHAHAHA!*
V:
VAAA? näj gud va taskigt!
other peeps: HHAAHAHA aah det är ju för fasiken sant!
V: vaa? näj seriöst, Markus är mycket snyggare!

lolz, sorry sorry sorry! det där slank bara ur mig, verkligen inget ELAKT menat. ok scratch that, men iaf, antar att min djävulska sida var ute och härjade JUST det momentet. sorry, my bad. allt är S:s fel, bara för att han påpekade det så har jag gått och verkligen sett likheterna mellan dessa två individer. scheisse också.

*Lina heter egentligen något annat.

FÖRLÅT MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0