ROADTRIP.

kan knappt bärga mig till helgen.
inte för att det händer något speciellt utan mer att jag mer eller mindre är helt slut pga jobbet.
var uppe i gävle en sväng i förrigår, hade några ärenden att fixa. så när jag var klar ringde jag upp carin som fortfarande låg och latade sig i sängen. visserligen var kl bara nio men ändå. haha.

så när hon kom in till stan satte vi oss på Coffeehouse för att äta frukost. det blev en bakad potatis för min del. helt opassande i know men var så in i biip sugen på en sådan just då så en bakad potatis det blev.
sen rörde vi oss runt på stan, var på jakt efter nya jobbarskor men fann inga trots rean som fanns överallt. vi scannade Gallerian Nian, småbutikerna och utan någon större framgång promenerade vi hem till C och kollade på "Bull fighter" (dou niu yao bu yao) gargh, mike he! anyways...

bibi hade under tiden hunnit hem med bilen för några ärenden i stockholm och sedan skyndat sig tillbaka till Gävle för att spendera resten av dagen med oss. creds to bibi for that! (i know u're reading...)

vi åt en sen lunch på Lam's Terass (där jag jobbade i tre hela dagar förra sommaren under cityfestivalen) träffade på L som jag jobbade med som för övrigt hängde med oss tre till Valbo efter lunchen. där scannade vi återigen igenom alla butiker men icke sa nicke. bibi däremot hittade ett par byxor. Medans han speglade sig i hundra år lekte jag och Carin (läs: jag) med espresso maskinen inne på Brothers. hur uh-mazing som helst! mega high tech. tvingade sedan bibi att dricka upp en trippel espresso, bara för att jag skulle få leka med apparaten.

vid sjutiden började vi dra oss hemåt mot stockholm. vid det här laget har bibi kört från gävle-sthlm-gävle och nu tillbaka till sthlm igen. helt knas.

återigen, längtar till helgen! troligtvis blir det utgång och bday party. sweet.

men imorn väntar ännu en arbetsdag.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0