I'M A SUPERWOMAN, YES I AM.

att ta mig igenom natten utan sömn har börjat bli en ny vana.
eller snarare en gammal vana som återkommit till mitt dagliga liv.
dock känner jag vilken enorm skillnad det är att pull an allnighter nu och för två år sen.
den senaste veckan har varit allt annat än normal.
måltider på helt udda tider på dygnet och sömnlöshet all the way.
har inte känt mig som en riktig student på ett bra tag nu så nu fick jag mig en rejäl match.

så efter flera dagars slit och slavande återstår två saker på plugg agendan:

1. Transferable management Presentation.
2. Introduction to chinese studies uppsats.


allow me to confirm you that it's just as boring as it sounds.

24 timmar utan sömn är inte bra för mig på något sätt.
efter tre timmar på biblioteket såg jag ut såhär:



gissa hur jag ser ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0