MAN I LOVE MY TEACHER.

dagens halelujah moment måste ändå ha varit under koreanska lektionen.
för det första var jag ca 30 minuter sen. detta betydde ju att jag hade missat ca 30 minuters information om grammatiken.

När jag steg in i aulan var läraren i fullt gång med att babbla på koreanska. yada yada this. yada yada that. som om vi bott i korea i 15 år samt pratat det i hela vårt liv. erm (?)
min reaktion? gigantiskt frågetecken.
kändes som om jag var tillbaka i ruta ett. alla rutor/lådor, streck och cirklar. holy schmoly.
dags att bänka mig själv vid skrivbordet och råplugga. cuz hell yea imma beat that swedish dude who seems to know everything! gaargh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0