syster vs broder.

B - vem är den kändaste basketspelaren?
S - err... michael Jordan och typ Yao ming kanske...
B - ok fotbollspelare då?
S - nej, asså jag orkar inte. sov nu.
B - jo en gång till, golf?
S - tiger woods...
B - Golf?
S - ja..tiger woods.
B - vem fan e d?
S - skit samma.
B - okej sista...
S - men nej. godnatt.
B - curling?
S - margaret benediks...
B - vem fan e d?
S - ...min förra rektor.
B - men fett dum.

5 minuter senare...

B - jiejie.... ?
S - ja.....?
B - vart bodde XG?
S - jiang suuuuuu....
B - omg....... okänd plats.

3 minuter senare...

B - när är han framme då?
S - kl 2...
B - på dagen kl 2?
S - ja...
B - på eftermiddagen?
S - ja...
B - asså på morgonen?
S - nej...
B - mitt i natten?
S - nej...
B - asså.. kolla, "jag slutar kl 2 idag" sån där kl 2?
S - MEN JAAAAAAAAAAAAAA SOV NU!

1 minut senare...

S - jag kan inte sova nu...
B - Zzzz...
S - hallå?
B - Zzzz...
S - asså hallå? nu kan vi snacka.
B - asså jiejie..inte nu ok? imorgon. jag ska sova nu.
S - va? vad ska jag göra då?
B - jiejie godnatt.
S - nej vänta... vad ska vi prata om?
B - ingenting. jag måste sova, jag ska till skolan imorgon.
S - jaha? men okej..vad har du gjort idag?
B - MEN DET RÄCKER MANNEN! GODNATT.
S - ...?

ja..ungefär såhär kan en konversation låta mellan mig och min lillebror.
nu kan ingen säga att jag inte försöker prata med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0