MONOCHROME.

efter lektionen i kinesiska blev det lunch med Alex, mest for att ge honom lite sallskap da jag at lunch innan lektionen (gardagens leftovers) har blivit riktigt bra pa att planera nufortiden. mest for att jag personligen hatar att vara hungrig. varsta kanslan ever.

nu sitter jag i datasalen vid university place och invantar nasta lektion som ar fundamental management. annu en lektion dar det brukar sluta med att vi ligger och sover men nar jag anda tagit mig till skolan, i might as well go. och dels for att fa denna "i am an university student" - kansla. annars sa finns alla lectures pa skolans intranat, med andra ord sa skulle man latt kunna sitta hemma och anda klara alla prov.

sket i gardagens hot pot activity for att ta igen all work, stada och sova ut. men ikvall blir det monochrome party organiserad av the japanese, korean, chinese and people society. ska bli kul.

and now, class is calling...
...and unfortunately i gotta answer so ciao folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0