SOVA I TUSEN ÅR?

vaknade precis. hade en ovanlig känsla varje gång jag vaknade till.
känslan av att aldrig mer vilja vakna igen. försökte somna om minst tre gånger,
drömde olika drömmar alla tre gånger.
med besvikelse vaknade jag upp sista gången utan att kunna somna om igen, tack vare brandlarmet. suck.
så nu sitter jag här ovetandes om vad som kommer att hända härnäst. plugga? fixa något att äta? eller bara falla tillbaka till sängen och kopplas bort från allmänheten. kopplas bort från alla tankar och funderingar som tär på den lilla nypa energi jag har kvar i kroppen.

vem skulle ana att jag skulle sitta hemma på en skolfri dag? would not happen in a million years back in sweden.
men nu händer det. och har inga som helst tankar på att gå ut. känner hur den negativa energin i mig sakta men säkert expanderar. detta är inte vad jag har hört om studentlivet! university life is supposed to be the best four years in your life!

vad är det jag gör fel?

Kommentarer
Postat av: shui

and I have to pay fucking 199 per month lol

what the fuck happend to the 149?

2008-10-08 @ 23:52:47
URL: http://bewater.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0