STORT HÅL I PLÅNBOKEN.

måste återigen berömma mig själv för att ännu en gång lagat middag åt folket.
folket i denna mening bestod av Jessica och Gary. med bra co operation lagade vi en härlig middag som vi njöt till serien "fated to love you" (ming zhong zhu ding wo ai ni) som man för övrigt sett a kazillion times, varje gång lika bra.
Även Simona kom förbi för att avnjuta denna underbara middag.
För att inte slösa bort ännu en gratis middag (bor i catered hall) så sprang jag och Jess snabbt ner till matsalen innan vi skulle möta Gary, planen var att vi skulle småäta lite för att dämpa på hungern. självklart slutade med att vi satt där med en varsin tallrik med mat á la mount everest. vi hade ju lovat Gary att laga middag tillsammans ikväll men kunde verkligen inte låta mina ögon plågas av att se men inte röra äppelkakan som var dagens efterrätt. så med fulla magar rullade vi iväg till sainsbury's för att inhandla kvällens middag.

för övrigt blev det lite shopping idag. i bokhandeln. how depressive is that?
TRE böcker för nästan 100pund. give me a break. det är ju föfasiken en biljett hem! eller ett par nya skor, en ny väska, eller 10 buffé middagar! men nej, dessa hundra pund går till skolböcker.

för att trösta mig själv inhandlade jag även en halsduk inne på H&M. gissa om jag kände mig hemma inne i butiken. gick runt inne i butiken som om jag ägde hela stället.

hursomhaver, bjussar på några bilder från idag.



grillade kycklingvingar som eftersnacks åt oss. riktigt lyckat måste jag säga.





äta fint? hur gör man det?



Gary gamar i sig sjögräs soppan.



Jessica helt inne i serien.



måste säga att jag blivit som en mamma som varje dag matar mina småbarn som aldrig lagat mer än nudlar och stekt ägg.



såhär såg jag ut idag.

jacka - en butik i gamla stan.
Oversize halsduk - Gina tricot.
kofta - Gina tricot.
Bälte - framgrävt ur mammas garderob.
knästrumpor - Primark á la 1 pound.
Boots - SixtySeven.
Väska - Guess.

ONE MORE THING:
dagens music obsession - http://www.youtube.com/watch?v=KlWI3FqhzgY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0