KAOS.

kan inte fatta att jag flyttar om ynka två veckor! TVÅ VECKOR!
nytt land, ny stad, ny skola och nytt liv.
kommer som sagt bli en stor förändring.
nästa vecka är det dags att styra upp min farewell party.

bara för att jag trodde att allting hade lagt sig, och att allt var i frid och fröjd så var jag bara tvungen att komma på det faktum att mitt pass snart går ut. YES! kan ju inte bli bättre. så imorgon blir det återigen dags att vakna upp tidigt. åka till tandläkaren, sen snabbt in till phone house för att fixa min nalle och sen fixa mitt jävla pass. måste passet ha så kort livslängd?! fixade ju en ny för inte så länge sen.



 någon jag kommer sakna bautamycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0