MY UBERHILARIOUS WEEKEND.

Gårdagens födelsedagsfirande var skoj. Lilla Tommy hade extratur på bowlingen och vann vadet. dammit.
antar att jag får bjussa på den när det är hans födelsedag.
anywho, ska strax iväg till jobbet. sitter dock här med en bunt räkningar som skall betalas.
känner någon slags negativ energi inne hos mig, runt omkring mig och överallt.
känns som om en sådan dag som man bara vill ligga i sängen och göra absolut INGENTING.
med risk att låta lite emo så kan jag säga att jag faktiskt känner mig allmänt emo.

helgens FR fest slutade inte riktigt som jag ville, bibi orkade inte stå i kö då han slutade jobba vid tolv tiden - anlände strax efteråt så vi drog hem och tittade på film som kompensation. DOCK hade jag megakul den tiden jag var där (ca 1 timma) träffade en massa härliga kreaturer och ja, it was hilarious. even though Clustret sucks some major ass.

Nu när jag tänker efter så hade jag en underbar helg, hann träffa Mariam för en shopping spree in town och sedan dinner at kungshallen där jag sprang på både brorsan och Shui/Hannele. Brorsan laddade inför en kväll på NRJ in the park med kebab. jäpla fjortis.

Jädrans vädret gör ju absolut ingenting bättre. och med ännu en risk att inlägget slutar i explosive anger (remember: im in a not so kickassin mood och nej, i'm not in that period of the month) så tror jag nog att jag avslutar nu, tackar för mig och betalar några räkningar. adjöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0