STAND UP SHOW.

jaha, ser att det tydligen gick att blogga via mobilen. har aldrig gått tidigare. oh well, satt i skrivandets skull på tåget och hade übertråkigt. fick vänta 5 timmar på flygplatsen i london, folk sov överallt. jag satt och tryckte i mig min baguette och double whopper som för övrigt höll mig vid liv.

när jag väl landade var det raka vägen till stan och luncha med efterlängtade älskling. efter det raka vägen hem till honom för att powernappa innan han slutade jobba.
på kvällen mötte vi upp simon och tillsammans vred vi sönder oss av skratt inne på södra boulevardteatern där kurdisk och black stand up hölls. två utav de tre var extra imponerande.

trött som *biiip* åkte vi hem och tanken var att vila ögonen lite på soffan men det slutade med att vi inte vaknade upp förräns imorse, fortfarande ihoptryckta på soffan. tog morgontåget hem och ska strax bege mig ut igen. har absolut ingenting i garderoben som har lust (eller får) komma ut och i samhället och kvällens FR fest på Berns.

oh yea, smell yea there folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0