EN BILD SÄGER MER ÄN TUSEN ORD...

tyvärr säger jag ganska mycket jag också...så "en bild säger mer än tusen ord" förlorar sin mening litegrann med mina uppsatsliknande beskrivningar under varje bild. men det får ni ta. två tusen ord är väl bättre än ett tusen? :D



min och älsklingens lussebullar, hans är de tråkiga utan russin.
notera även hans bad attempt att göra ett hjärta (den i mitten längst upp)... helt deformerad. my rawking attempt är den i mitten. oh yea!



ingenting med ovanstående bild att göra men här är i alla fall råbiffen jag åt i paris... med ärtor i... suicide! tog oss över en timma att stoppa i oss, och då hade älsklingen till och med frågat efter mer sallad (hur ofta händer det?)


Kommentarer
Postat av: Caroline

aså, en rå biff som i rå kött man köper i mataffären? :S

2009-12-15 @ 19:47:06
URL: http://oreokex.blogspot.com
Postat av: Victoria

trodde inte heller mina ögon när jag fick den, den fullkomligt smälte i munnen och smakade apa. så var den inte billig heller! :P

2009-12-15 @ 21:57:07
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0