UPPSATS EFTER UPPSATS.

som ni må ha gissat så sket sig gårdagens planer och istället gick jag och la mig. bra där.
på fredag ska alltså uppsatsen in och här sitter jag, inte ens halvklar och kliar mig i bakhuvudet. det står still. så inatt blir det en allnighter. just like in the old days. får se hur länge jag står ut innan dagens avslut går i samma riktning som gårdagen. mot sängen.

de senaste timmarna har i alla gått till att bräcka alla rekord i "cooking dash" på iphonen. så något kan jag skryta om i alla fall. ok, forget that.
har även hunnit med två uppsatser i kinesiska, creds! en tio veckors portfolio ska in den 18e och den ska bannemej vara smokin' hawt.

nu blir det mer uppsatsskrivande! yea, life's totally wunderbaur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0