COUNTDOWN.

makroekonomi tenta om fyra timmar. solen har gått upp.
bollen är fullprogrammerad av det som får plats. är inne på min tredje kopp kaffe LATTE. och andra burk cola.
gårdagen var faktiskt inte så produktiv, kanske för att vi satt ute i den alltför trevliga solen. oh well, bättrade på brännan lite så något fick jag gjort i alla fall. ok scratch that. när herr sol bestämt sig för att dra sig tillbaka fortsatte vi röjet inne i common room där vi beställde hem thai mat samtidigt som vi kollade på Coach Carter. ok, tror jag spårat ut lite... att tiga är guld, att jag aldrig fattar det.

om två veckor bär det hemåt. ska bli så skööööönt att jag skiter i det faktum att det blir en jobbig resa till Liverpool - Skavsta - Stockholm. tanken skrämmer mig inte längre, vill bara att tentaperioden ska vara över. sen om resan kommer ta 9328743+ kan jag leva med.








Back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0