VICTORIA GOES GORDON RAMSEY.

nätet har varit segare än en 70 åring med rullator. har tagit mig två hundra timmar att se klart på Lucky number slevin, and im nowhere near done. marinerade precis mina sista klycklingklubbor som åkte in i grillen. snart ska jag avnjuta min sena middag. det här med att laga mat åt sig själv, finns det något tråkigare? jag som inte ens gillar att laga mat. förr i tiden kunde jag offra mig för att se min significant other eller familjen bli glada av att äta min mat som jag lagat. best feeling in the world. men nu? gargh, jag hatar att laga mat! så himla tråkigt. tar så lång tid att förbereda men det är inte det värsta, det värsta kommer sist. disken. men som man säger "som man bäddar får man ligga" jag tänker: "som man lagar får man äta" så inför varje måltid offrar jag mig stort för att få i mig en riktig 5stjärnig middag! (okej, kanske inte riktigt 5stjärnigt...men 3 i alla fall...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0