VECKAN I BILDER.

OBS. vill bara förvarna er för en hel drös...matbilder... vilket var majoriteten av våra aktiviteter denna vecka OCH att bilderna ligger lite huller om buller i väldig oordning.



älskling överraskade redan första dagen med en försenad men stoooor 3 månaders present :) me like.



älskling med hans giant burgare.



nandos där vi delade på en hel kyckling.



fick en ros av älskling på 100 dagars dagen :) han fick en flaska mineralvatten höhö (inside joke)



exploring the town.



...and each other...



busar i hallen innan utgång.





självklart såg vi UP som rekommenderas starkt. grät två gånger och väntar redan på dvdn. fantabulous!



the manchester eye.

på väg att "a vampire's assistant" dessvärre somnade jag under filmens gång... filmen började 23.15 så det var way passed my bedtime.


all in all, har haft en underbar vecka med älsklingen. en vecka jag utan tvekan skulle vilja uppleva om och om igen. hursomhelst så är jag hemma på hemmaplan nu så får se hans tryne en vecka till här i stockholm.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Söta ni är :) och jag gillar matbilderna! HAHA :D food for life!

2009-11-03 @ 18:47:43
URL: http://oreokex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0