MIN DAG.

fick i mig under fem timmars sömn inatt så dagen på jobbet idag har varit en pina. vid middagstid stormade folket in på en gång och jag dog. flera gånger. fick hålla mig och kontrollera mina näsgångar (?) med alla muskler i kroppen att inte nysa rakt in i gästernas mat. dags att införskaffa sig pollentabletter kanske?

hursomhaver, imorgon jobbar brorsan och dååååå får jag träffa plutt igen! men först blir det att bänka mig på stadsbibblan i några timmar (kommer säkert sluta med att jag däckar i hans soffa framför tvn istället) men just nu är morgondagens planer att plugga lite marketing.

fifflade lite med mina Tsinghua applications och har matat in några fler uppgifter. måste bara bekräfta några datum innan jag skickar ut ansökningen.

OH MY BUDDHA vad jag längtar tills jag åker till Kina. ett helt år! you gotta love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0