AJA BAJA ON ME.

shooooot me! borde sitta och skriva mina uppsatser men är inte ens i närheten. kommer ångra mig så sjukt mycket (som vanligt) sen sista natten innan the deadline. when will i ever learn. yea, that's a hell of a question.

imorgon blir det först jobb mellan 9.45-17.15 innan älskling och jag möter upp gänget för dim sum och sedan...POOLPARTAAAY! funtar på att köra långklänning imorgon...fast känner mig så klumpig i sådana. kommer med störst sannolikhet behöva springa imorgon, till tåget, bussen, banan, you name it så ändrar mig säkert i sista sekunden och kör på shorts.

äh, jag orkar inte ligga här och ha dåligt samvete. i'm off to bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0