ORDBAJSARKNAPPEN - ON!

nu är helgen över och vad har jag gjort? jobbat. that's it. igår blev det middag på Pong som jag tycker var helt okej. ingen wow feeling men thai salladerna var goda. sen åkte vi allihopa till T's place där poolparty ägde rum. stannade en stund innan vi avlägsnade oss från festen och åkte hem och sov.

är hos älskling nu. han har åkt till hans kusiner men jag har inget liv, eller rättare sagt, kommer inte ha något liv om jag inte skriver mina uppsatser. två veckor kvar och jag har inte börjat. sometimes I just luuurve myself.
ska strax ut och handla lite ingredienser och sen laga mat själv för en gångs skull. fick frukost på sängen imorse och lunchlådan hade älskling förberett åt mig så fint så. that's my man ^^ anywho, för att visa min uppskattning ska jag passa på att förbereda våra lådor för morgondagen så nu blir det affären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0