MASSAGE OCH SUSHI.

guuuuuuud vad jag led igenom massagen. haha. ni må tycka att jag är korkad men seriöst, hon nästan klättrade på mig hela hon. tog i med alla krafter hon hade i armarna/kroppen och där låg stackars jag och ryckte till med jämna mellanrum. föredrar älsklingens massage höhö.
utöver att det gjorde ont så kittlades det, har några känsliga områden, speciellt under mina fötter som jag är som kittligast. grävde ner ansiktet i kudden för att kväva mina garv. varför jag inte sa till? jo, för jag är en sån där som aldrig vill verka mesig.

men okej, lite skönt var det iaf. jättemysig inredning.

efter massagen promenerade vi till arigatou och åt sushibuffé. vi åt tillsammans 70 styckna. teamwork!
ska nu fixa en matlåda till morgondagen innan jag hoppar i säng. nu blir det tre dagars jobb innan jag är ledig igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0