3 FEBRUARI 2010.

väcktes 05.30 av plutt imorse som ville ha sällskap när han åt frukost, borstade tänderna och gick till jobbet. 05.30! gargh. ibland undrar jag om jag inte heter superwoman i mellannamn. hursomhelst, slumrade till ett flertal gånger. en av gångerna var riktigt sick, det var när vi skulle övergå från telefonen till datorn för han kommit till jobbet, detta tog väl ynka fem minuter men jag hann somna. riktigt djupt! jag börjar drömma...

även i drömmen chattar jag med plutt på msn:

plutt - jag är så sur! blev retad idag tydligen... (so random i know)

precis när jag ska slänga ur mig något i stil med "aaw" tillsammans med lite tröst och moral support stänger en liten ungjävel av routern och mina meddelanden skickas inte iväg. jag rådampar och säger till ungen varav han knuffar till mig. i samma veva boxar (ja, boxar) jag till honom...

och vaknar upp när jag inser att jag precis boxat till min dataskärm. wtf? aldrig hänt tidigare. det var riktigt sick det där. kände mig inte lite dum där. tänk om jag drömde att jag gjorde något mer avancerat? damn, poor computer...

anyways, har under de senaste 6 timmarna har jag suttit och "arbetat" på mitt stora projekt. (inget skolprojekt nej) om jag är lika flitig imorgon så lär jag nog hinna klart med den imorgon kväll men som tidigare nämnt så dröjer det litet litet tag innan det projektet avslöjas här. men jag är jäkligt stolt, det är jag. höhöhö.

då jag inte hade några lektioner idag spelade jag badminton med några kompisar från universitetet. riktigt kul trots att jag gick därifrån med skavsår på handen. mötte upp L och tillsammans gick vi och handlade saker till mitt projekt innan vi gick hem tillsammans.

morgondagen är en riktig pina, slutar 18.00, åtminstonde har jag sovmorgon så det är ju ett plus.
nä, nu blir det några avsnitt av "absolute boyfriend" innan jag går på date med mr blund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0