IS THERE HOPE?

igår var minsann en riktig kass dag. riktig usel.
oerhört nära en oundviklig mental breakdown. allt jag vill är att åka till Kina nu nu nu! det här tär på min energi och jag har verkligen ingen överflödig energi som jag kan/vill slösa på det här. att en så liten grej kan generate till något så stort trodde jag aldrig, did not expect that no. and it still doesn't seem to be over. jag vet inte. ta mig till kina nu!

ska lägga mig och se resten av mina big bang theory avsnitt. såg hela nio avsnitt igår and YES i did indeed understand the so called science jokes (most of them) som en viss person anmärkt på att jag kanske inte kommer att göra vilket leder till att jag inte kommer att gilla serien. tsk. i did and i am. it's friggin great ju. men sheldon alltså, hade jag tvingats leva med en sådan rumskamrat hade jag förmodligen begått självmord femton gånger inom en vecka (det är här han kommer in och säger: well, scientifically speaking it is not possible to commit suicide twice because of...och så babblar han equations tills jag frågar om jag måste visa upp min sarcasm sign varje gång jag är sarkastisk och han svarar, you have a sarcasm sign? ungefär här begår jag självmord igen, iaf en attempt)

och btw, what the hell hände med min visdomstand? it is nowhere to be seen/felt. false alarm i suppose which means i'm not old! (yay) but also, what has been bugging mitt tandkött därinne i käften? gargh. all these questions with no answers. POOP it all!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0