JAG ÅT EN ÄRTA.

snarare flera styckna.
gårdagens middag var som tidigare nämnt, paella som är kända för att innehålla precis allt. musslor, räkor, kyckling, chilikorv osv osv osv och friggin ärtor!
ljuset inne på restaurangen var väldigt dämpat för att få till den där cozy cozy känslan, vilket gjorde att jag knappt såg vad jag stoppade i mig. en ärta. två. tre. till slut orkade jag inte bry mig. jag glufsade i mig allt och lämnade kvar en tallrik som såg ut som om jag slickat den. så hungrig var jag. men det där med ärtor alltså, inte min grej.

Scarlett hade snäppet jobbigare problem:

"vill du ha min bläckfisk...?"
"sure, varför?"
"nä, jag äter inget med huvud..."
"...det där är inget huvud..."
"vart är huvudet då?"
"....he he...du åt precis upp den"
".........."


ungefär där fick hon panik, då klämde jag ut mig ett "jag skojade bara laaaa" och hon lugnade genast ner sig. lol.

äh, det man inte vet skadar inte. det man vet och helst inte vill veta, det förtränger man, klart.





tog ingen bild på min svarta klänning med svarta spetsdetaljer så det här får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0