BARA ATT BITA IHOP NU.

det går segt. hjulen rullar inte riktigt som de ska. för att inte nämna att jag befinner mig på en uppförsbacke just nu. snart går ögonlocken igen och då finns det inga garantier att mina lecture slides klarar sig från mitt dreggel. så trött är jag i skrivandets stund. L kom förbi för att ge mig lite sällskap, blivit väldigt sällskapssjuk av mig på sistone då jag under lite mer än en månad haft en massa nära och kära omkring mig och nu, back to reality.
så nu sitter vi här båda två med varsin laptop i knät och pluggar. tre dagar kvar. tre ynka dagar. sen är jag fri att ta igen all förlorad sömn. och när jag fått mina 20 timmars sömn är det dags att börja planera sommaren och allt som ska göras innan dess. skriva nytt CV, söka sommarjobb, komma in på universitetet i kina, söka lägenhet i kina, yada yada yada. en massa att se fram emot med andra ord.

nä folks, dags för mig att dra mig tillbaka... i wish. tillbaka till plugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0