PATRICIA.

igår morse hade jag ett sådant sug efter mjukost att jag åkte över till älskligen tidigt bara för att äta frukost. hann ta itu med disken och tvätten innan nina kom över för att ge mig lite sällskap. så där satt vi och råpluggade med top model, ellen, fresh prince, AMFV osv i bakgrunden, vid fyra åkte jag till stan för lite ärenden innan jag mötte upp plutt i slussen, hans mor, brorsa och kusiner var redan framme så tillsammans avnjöt vi en trevlig middag på Patricia. hummer till förrätt, entrecôte och oxfilé till varmrätt, efterrätten varken hann vi med eller hade någon plats för, så mycket bröd med aioli som vi stoppade i oss.

idag blir det jobb hela dagen. förmodligen den sista innan jag verkligen måste isolera mig själv från omvärlden för att få något plugg gjort. tenta på ingång och det bådar inte gott just nu. dags att tröstäta.





vår fabulösa skaldjursmiddag i Paris när jag fyllde år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0