SHE'S THE MAN.

vilken dag alltså. var helt seg när jag var på väg till jobbet imorse (läs: vid halv tolv tiden) och vädret gjorde ju inte saken bättre. jobbade i några timmar och gick sedan runt i farsta centrum och försökte fynda något på rean men icke. det blir utgång på lördag med kollegorna och eventuellt magenta med awesome foursome och har som vanligt, inget att ha på mig. hinner nog inte köpa något heller, varken tid eller pengar. hela lönen kommer praktiskt taget att gå till Kina-stuff. biljetter, visum, vaccination, hälskokontroll osv. perfa! hello ännu en månad som fattiglapp.

ska dra på mig kläderna och bege mig ut i regnet nu. tänkte överraska phlutten med att hämta honom på jobbet. ibland undrar jag om det är ombytta roller...att JAG är the man i förhållandet. han lagar mat, städar och är ubertrevlig mot allt och alla, jag plockar upp honom på jobbet, skickar blommogram och bråkar med alla kokobängbängs därute. mm...in fact, I think i'm the man alltså.

måste pysa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0