SPANIEN > HOLLAND

vilken kväll.
bäst att jag håller det kort innan mina djävulshorn börjar titta fram igen. slutade jobbet, mötte upp älskling och tillsammans picknickade vi ute på gräsmattan med home made sandwiches. tog igen solandet då jag suttit instängd hela dagen. sen var det dags att röra på fläsket och åka in mot stan för att joina gänget på The flying horse för att se på finalen.
vi anländer, allt är frid och fröjd. tills vi får en flaska cola rakt över oss. vi hade vita piké båda två. greeeejt. men shit happens så vi tog det lugn och sansat, innan servitrisen gjorde tabbar gång på gång på gång, drog fram bitch attityd och vi insåg att det är fel på bruden. orkar inte rabbla upp allt men ja, servicen där var KASS!

innan vi gick frågade jag henne vad hon heter. mest för att skrämma henne lite.
vi behöver inga fler arbetslösa.

utöver detta, chill dag. imorgon blir det återigen jobb och sedan picknick ute i solen med phlutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0