ÄR DET ENS MÄNSKLIGT?

eller lagligt för den delen att ha två uppsatsinlämningar på 2000 ord respektive 3000 ord och en presentation på samma dag? gargh. torsdag is the deadline. efter det kan jag äntligen andas ut och återgå till ett normalt liv där jag hinner andas. läste tidigare om massakerhotet mot KTH, gee... händer sånt i sverige också? funderade lite på vad jag skulle gjort om jag hade tenta där imorgon, gå och riskera livet eller inte gå och riskera betyget. hrm. not a very difficult choice om man lägger upp det så is it? men svårt att säga nu, jag skulle förmodligen velat ta den chansen och gått (bara för att inte behöva göra tentan senare) men förmodligen blivit stoppad av pappa som nääästan förbjöd mig att åka på klassresan till spanien i 9an efter att några terrorister sprängt sönder tunnelbanan i madrid. men men, man kan ju inte direkt säga att man inte blev varnad oooom något nu händer och om hotet nu ska vara riktigt. oh well, hoppas innerligt att allt är ett jävla stort skämt men till alla mina KTH-vänner därute, safety first please!

diskuterade lite med plutt som inte ens visste om hotet, ibland undrar jag lite om det är han eller jag som är utomlands, i mean...han visste inte ens att Anna vann melodifestivalen! och här har jag suttit och streamat igenom hela programmet (delar av det iaf) ja, jag vet, jag är väldigt homesick av mig.

jag vill hem nu nu nu!

Kommentarer
Postat av: Caroline

De grep honom i morse iaf så idag åker jag nog till skolan och pluggar ändå. Men tur att jag inte har tenta idag, vilket jäkla dilemma man skulle haft igår.

2010-03-15 @ 08:59:23
URL: http://oreokex.blogspot.com
Postat av: Victoria

joo läste det! nån sick jävel från chalmers. what a no-lifer. hoppas allt återgår till det normala nu!

2010-03-16 @ 02:47:40
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0