WORLDCLASS GYM.

däckade mitt i filmen igår med mamma, för jag var trött. inte för att den var för läskig och jag inte vågade se resten...
åkte till restaurangen imorse med föräldrarna och sitter nu här och äter min fjärde måltid. yea, it feels good to be back! om några timmar kommer brorsan hit och sen även älskling, tillsammans ska vi...håll i er nu, hit the gym! killarna ska tävla i något tydligen, jag... kommer förmodligen lokalisera gymmets tv och bänka mig där med choklad lite frukt. gargh, kan verkligen inte picture myself in a gym. förutom bakom disken som receptionist men inte som personen som plågar sig själv med svettet rinnandes. nej, i'll give it a shot. juuuust because i'm cool like that.

nej, nu ska jag chitchatta med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0