HE LEFT ME...

when it's usually me leaving him for uk, today he left me for sweden after a fantabulous weekend!
helgen har varit helt underbar, phlutt anlände i fredags, blev middag i chinatown innan vi promenerade hemåt för fredagsmys. i lördags blev det en skön sovmorgon innan vi åt på nandos och avslutade dagen med fyra biofilmer och mysig promenad hem i phluttens famn.
igår vaknade vi återigen sent och tog oss till stan för lunch innan vi gick till platt field park i fallowfield och satte oss vid dammen och hade en liten picnic. hur mysigt som helst med solnedgången framför oss, ankor och svanar runt omkring och sist men inte minst, min älskling tätt intill! middag på red chilli innan vi gick hem för mys och ponyo. filmen är hur söt som helst, vi dog av aaaw-ness flera gånger om.
imorse vaknade jag av att den vanligtvis ej så morgonpigga älsklingen jag har låg och pillade, pokade, försökte väcka mig. då var det bara att gå upp och göra iordning mig. lunchade på TaiWu, gick runt lite på stan innan vi gick till stationen där jag vinkade av min phlutt.

efter en helg med en massa myspys och quality time med min phlutt har jag en tio dagars nightmare att se fram emot. om tio får jag se phlutt igen. innan dess ska tre tentor vara gjorda. great!

känns lite tomt i rummet utan min älskling, tur att jag har russell som håller mig sällskap. countdown, TEN DAYS LEFT!

V♥P

Kommentarer
Postat av: Carrie

söt :)

2010-05-17 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0