Julmys och glögg.

Gårdagen var ytterst trevlig med julmys hos Anna och Frej. De hade bakat så mycket gott och jag testade glögg för första gången på vad kan det vara...tio år? Fattar inte hela hype-et kring det dock, smakar ju som varm saft bara. Anywho, sällskapet var trevligt och då kan det ju inte bli något annat än awesome. Blev dock inte så många timmars sömn för mig inatt då jag började jobba halv sju. hej hopp, vad kul det var att vakna imorse. Är hemma nu och försöker fördriva tiden liten, funderar på att powernappa en snabbis innan jag åker ut och möter upp Baby. Vi tänkte titta in mellandagsrean och sen blir det middag på Café de Paris. imorgon är jag ledig! från jobbet iaf, istället blir det tentaplugg hela dagen fram tills middagstid, då blir det middag med gänget igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0