Två och en halv dag kvar!

Haft lektioner hela dagen, känns bra att vara tillbaka vid skolbänken så jag får ordning på allt igen. Hatar att inte ha koll på vad som försiggår. Sitter just nu och pluggar lite kinesiska med "revenge" i bakgrunden. Har spelat flera rundor "bejeweled" men kommer bara inte över 600k, baby messade en bild på sina nära 700k poäng så det lär inte bli någon sömn för mig inatt. Kommer ihåg när vi spelade "fruit ninja" i Peking, han slog alltid mitt rekord precis innan vi skulle sova vilket resulterade i att jag låg där till klockan fyra på morgonen och krigade för att slå han rekord. Om jag gjorde det så slog han mitt rekord nästa kväll, innan läggdags. Den jäveln! Fan att jag ska vara så tävlingsinriktad också.

Just det, det är vår här i Manchester! Vädret är så himla härligt att jag springer runt i min skinnjacka, skönt att slippa le ginormous winter jacket.

Ska återgå till plugget nu.

Ps. Fan vad skönt det ska bli när alla slutar kackla om semlor hit och dit. Äckligt och uttjatat. Urk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0