Welcome to my world.

Idag har jag och Älskling utan att överdriva, ätit hela dagen. Kokat dumplings, ätit spaghetti med köttfärssås , grillat kycklingvingar, ätit matlådor från hans mor, stekt schnitzel och gräddat ännu en blåbärspaj. Mitt i allt ätande åkte vi till Farsta Centrum för att inhandla ännu mer mat så vi överlever resten av veckan också. Så fort jag kom ur en matkoma var det bara att göra sig iordning för nästa, så höll det på hela dagen.
Inget att klaga över MEN på grund av detta ytterst gris-liknande beteendet har jag inte fått ett skit gjort på pluggfronten. Gargh! Vart har mitt självdisciplin tagit vägen?! Jo, den kördes över av min glupskhet. fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0