# Det här visste ni inte om mig...

  • Jag kan prata polska.
  • Jag har spelat fiol i sju år.
  • Jag hatar ärtor.
  • Jag moffade i mig tre semlor per dag i en vecka när jag var yngre vilket har resulterat i att jag fullkomligt hatar semlor nu. Urk!
  • Jag måste hålla i näsan under vatten.
  • Jag var så spinkig när jag var liten att folk frågade min mor om hon matade mig.
  • Håll i er nu, jag tyckte inte om att äta när jag var liten. (ingen brukar tro mig men det är sant!)
  • Jag älskar skräckfilmer men är världens fjant.
  • Jag är rädd för spöken.
  • Jag är mörkrädd.
  • Jag svansade efter mamma tills min bror föddes och jag började bli självständig.
  • Min favoriträtt som liten var spaghetti med köttfärssås.
Så nu får det räcka. måste tillbaka till rapportskrivningen nu! gargh so much to write! so little time!

Kommentarer
Postat av: Annalisa

Nu blev jag himla nyfiken på hur du kan polska! Känns liksom inte som det självklara valet när man började plugga språk i mellanstadiet :p

2012-03-14 @ 00:41:22
Postat av: Vicky

Hej Annalisa!

Jo, folk brukar reagera sådär :P Jag hade barnvakt när jag var liten och eftersom hon kunde polska så tyckte mamma att det var lika bra att hon pratade polska med mig och brorsan, sen har det bara fortsatt så :)

2012-03-14 @ 21:30:52
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: Annalisa

Men gud vad kul och smart av din mamma! Så du kan det flytande?

Ska nog göra så med mina framtida barn haha.

2012-03-15 @ 14:24:18
Postat av: Vicky

mjo, den har blivit lite krasslig de senaste åren (inte haft barnvakt på ett bra tag nu :P) men jag klarar mig! Kommer också slänga på mina barn det ena språket efter det andra haha.

2012-03-15 @ 22:14:03
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: Annalisa

Haha nä det förstår jag. Men tung anledning till att kunna ett språk! Lite coolare än att säga att man pluggat det sen 6an och hela gymnasiet haha.

2012-03-16 @ 00:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0