THE END OF AN ERA.

Igår mina kära vänner skrev jag min absolut sista tenta på universitetet. Det gick galant så efter en snabb eftermiddagsnap mötte jag upp några vänner för pre-drink och sen blev det lite firande i stan innan vi checkade in på "Kwok Man" för night food.
Känns verkligen konstigt att skriva det här, fyra år har gått och jag har äntligen blivit klar med min undergrad. De goda nyheterna tar inte slut där för IMORGON åker jag hem och imorgon avslutas officiellt min och bfs långdistansförhållande. tre år av distans har inte varit lätt, speciellt när vi båda var emot det i början MEN we did it. Imorgon börjar vårt riktiga äventyr tillsammans!
Dagen kommer gå åt till att packa, städa och bara fixa det allmänna som behövs fixa innan jag flyttar hem. Ikväll ska jag på middag med några vänner för att say goodbye. Visserligen kommer vi ses på examenceremonin men då jag kommer ha hela tjocka släkten med mig så blir det nog inte mycket häng med vänner, om något alls.
ÅÅÅÅH. vad jag längtar!

RSS 2.0