2006 vs 2007

uj uj uj.

det nya året närmar sig sakta men säkert.
snart byter vi ut 2006 mot vad jag hoppas kommer bli ett wunderbaurt år.
2007 o jeez.

ikväll smäller det.
ikväll ska det firas.


om jag snokar tillbaka i det gångna året kan jag resumera med dessa frågor/svar:

Årets höjdpunkt: alla mina guideturer.
Årets nederbörd: min farbror blev sjuk.
Årets ånger: ångrar inget jag gjort, bara saker jag inte gjort.
Årets mest köpta sak: väskor för fasen.
Årets skämt: gick på bio med mr. desperat lol (vad tänkte jag på?)
Årets TV program: prisonbreak is the shit!
Årets händelse: 18 ffs!

hursomhelst, vill tacka alla mina vänner som funnits där, och ni andra... adjöss med er, lämnar kvar er i detta kalendarium. Ni riktiga vänner följer med mig till nästa kapitel och goddammit, vi ska ha ett dundrande år!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!

SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0