Skvallerbytta Bing Bong.

sicken va skvallerbyttig man kan vara.

Nu har matte läraren Ms. E gått och tjallat för Mr. S att jag missat en stor majoritet av hennes lektioner.
Är det mitt fel att hennes lektioner "råkat" hamna tidigt morgonen då jag vanligtvis DON'T GIVE A DAMN. speciellt när det gäller hennes lektioner som mycket väl skulle kunna klassas som "oinnehållsrika"

o well, när hon ändå bemödat sig med att gå tjalla har jag på senaste tiden försökt skippa den dåliga vanan och börjat attend every single lesson. Brukar inte skryta, men för en gångs skull måste jag nog göra ett undantag cause I freakin deserve it. Gick och kammade hem a solid VG på sista matte C provet. screw you Ms. E!

Alma: asså jag fattar inte, vicky du har skolkat på VARENDA matte lektion medans jag har gått på VARENDA. ändå fick du bättre betyg än mig!? what the heck?!
Adam: well you know..that's Victoria right.

LOL. finner de ovanstående citaten sjukt roliga med tanke på att mina matte kunskaper mycket väl skulle kunna sammanfattas med hjälp av denna ekvation:

Victoria + Matte = rena april skämtet.

ps. pluggade som ett as för det provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0