GAMLA MINNEN.

hittade två utan tvekan gamla filmrullar som legat där och dammat i nu ska vi se...all evighet?
med min nyfikenhet på topp ska jag glida in till stan och framkalla dessa och se vad som blivit tagen på bar gärning och fastnat på kort.

har förresten äntligen bemödat mig med att städa mitt rum och rensa diverse lådor och hyllor. lyckades samla ihop hela 7 ICApåsar med skräp + saker jag inte längre känner att jag kommer att ha behov av/sakna. ändå är rummet fortfarande fullproppat med stuff.
känns som om, ju mer jag städar, desto mer saker fylls rummet med.
hur underbart skulle det inte vara om detta gällde plånboken, ju mer jag spenderar desto mer fylls den med. (o nej, jag menar inte kvitton)

måste iväg en sväng till skolan senare för att ta ett snack med Mr. Spires angående vårt projekt. känner att det gått framåt och snart är det dags att sätta upp vår Fashion Show i Aulan. kommer bli sjukt mäktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0