SYNDADE IGEN.

beslutsångest härjade kring mina tankar under dagens lopp.
jobba? inte jobba?
med lite tankehjälp av Siz lyckades jag kommer fram till en, om jag nu kan kalla det vettig solution.
något i stil med..

skit i jobbet.
gå på jakt efter en Kalender.
råka komma över en maffig väska på söder.
råka köpa den.

Jag - ursäkta men har ni fler i lagret... den här är lite smutsig här, här och där.
kassörskan - jaha... njää vi har inga fler... men du kan få den för 200?
Jag - jaha...aja, okej då. kör på det.

that was my intention :) mwaha. hörde nämligen kvinnan innan mig klaga på att nåt var fel, och därmed fick hon ännu mer avdrag på det redan nedsatta priset. kunde ju inte låta bli.

som straff kommer jag nu få jobba HELA helgen.
sjung halelujah.

för övrigt var fika dagen med Siz trevlig, led av lite uttals-problem men för övrigt lyckades vi ju tackla det som enligt Siz var dagens i-lands problem utan problem :)

movienight next.

Kommentarer
Postat av: Anna

Rab... eller jag menar förstås BRA skrivet siz! Absolut! Ingen tvekan om att det var dagens i-lansproblem. På andra plats kom: "hmm vilken kalender ska jag ha?" Efter typ en timme i affären. Hihi.. *mmwahh*

2007-01-27 @ 01:34:32
Postat av: Victory

du glömde nämna alla de andra möjliga kombinationer av dessa tre bokstäver :)
är faktiskt nöjd med kalendern jag TILL SLUT valde... typiskt att killen före mig valde en LIKADAN. (han som plågades av samma beslutsångest som mig) :P

2007-01-28 @ 13:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0