YELLOWFELLOWS + EXCEPTION.

Gårdagens partaj hos Ken1 var fah-bu-lous.
visserligen var jag EN ANING sen, jag vet SORRY guys.
välkomnades med en välkomstdrink och tilltugg, sen var det bara att gama i sig tacos. good job people.
den en aning sena middagen var underhållande, dvs innan våra heta diskussioner om *piip* kom med i bilden. scratch that, Keff's diskussioner om *piip*

- NEEEEJ! den ramlade i!
Keff - va va va?! vems tandställning ramlade i bålen?

vi syftade på sleven till bålen, men tydligen tolkades det som någons tandställning.
kan nämna att denna incident upprepades ett antal gånger under kvällen, vissa lär ju sig inte av sina misstag.

på något sätt lyckades vi ta oss helskinnade igenom middagen, trots att vi alla gamade i oss en och en annan Jalapeño. gosh, dessa små rackaren tog död på oss, och vi är ändå a bunch of asian people!

sen var det på tiden att vi flashade med våra sångröster, ja-må-dem-leva-ja-må-dem-leva...

Anna - om du inte orkar kan du ge ken1 tårtan..
Ken1 - jag har diabetes...
Anna - jaha, är det därför du dricker så mkt cola?
Ken1 - asså, jag har en speciellt sjukdom som gör att jag måste dricka cola...
Jag - "shen jing bing" eller?

förlåt, var bara tvungen :]

nu var det dags att bänka sig vid pokerbordet, Alexis torskade första omgången och fick shotta bål.
snacka om att INGEN av oss har ett pokerfejs.

för övrigt var kvällen/natten underhållande, tog bland annat ett "ingen kommentar" bild med Natta, vilket var orsaken till att jag fick epilepsi anfall och därmed knuffade ner henne från soffan. Duns.
girl, den var bara för wunderbaur.

vid 2tiden var det bara att köra hem till Siz där jag även skulle däcka. 
efter en massa "kram-o-adjöss" utbrister Joar:

"tack för att jag är den enda svensken som får vara med i ert gäng"

klockrent, vi borde verkligen ha några utmanande uppdrag för människor som vill joina vårt gäng, och se whether or not de pallar trycket och blir godkända.

hursomhelst så fortsatte efterfesten hos Anna med oss två som dem enda gästerna, haha siz, dokumentären var creepy och hurra att den slutade som den slutade...

"until next time, be safe...don't die!" holy schmoly.

Tack alla för en lyckas kväll, och återigen...
Grattis Anna, Keff och Ken1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0