DET ROLIGA MED HOROSKOP.

Är att de ibland kan orsaka en och en annan skrattattack...

I tunnelbanan mot Gullmars sitter Mariam och bläddrar igenom dagens PUNKT.SE
Jag sitter och whinar om veckans alla prov/uppsatser...

hon utbrister:
"okej, ska ge dig lite feedback nu..."
M - "Skiten va..?" (hon menar skytten)
Jag - yes..
M - "skiten...dagen är perfekt för att skapa värdefulla kontakter. Grip möjligheten när den finns, så möter du en massa intressanta personer..."
Jag - huh..
M - personer som jag kanske?
Jag - Right...
M - okej min tur.. "vågen... emellanåt är det nödvändigt att gå i.. va?.. vänta..emellanåt är det nödvändigt att gå i va? asså va? vänta..."
Jag - äh, ge mig den där, låt mig läsa... "Vågen... emellanåt är det nödvändigt att gå i ..VA?"

skrattattack på hög nivå.

Horoskopet lyder följande:

"emellanåt är det nödvändigt att gå i bräschen för lite social spänning. Samla dina vänner och planera något roligt"

Hur fasiken går man i BräcSH&%¤#@en?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haahahah, den va sköön asså

2007-03-05 @ 20:05:43
Postat av: missmaddis

HA HA!

2007-05-31 @ 21:08:44
URL: http://missmaddis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0