GAARGH.

sista dagen på jobbet innan jag åker till london på min långa partyweekend.
dvs, ledig en hel vecka om inte mer från jobbet. HIGH FIVE FOLKS!
imorgon blir en lång dag.
massor att göra.
bland annat lämna tillbaka några böcker på stadsbibblan. böcker som legat och dammat alldeles för länge. (ja, har fått betala. as usual)
sedan ska jag iväg till täby för att hämta ett par skor jag beställt.
shoppa pyttelitte (sparar mig till london baby) men den där jädrans skinnjackan är jag väldigt sugen på.
hämta en videofilm från tävlingen förra året.
koreanska på SU.

OCH plugga arslet av mig eftersom jag nyss kom på att vi ska ha quiz imorn. lord save my bum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0