ETT SKEPP KOMMER LASTAT, MED JOBB!

dagen blir smockfylld, igen.
efter att bibi hämtat mig och skjutsat hem mig de senaste dagarna tänkte jag för en gångs skull åka in till stan med hjälp av mitt sl-kort så han slipper åka hela vägen ut till bushen igen. lika bra att skynda mig nu innan han ringer, får reda på planen och kör hit som en dåre för att inte låta mig ta bussen (yes, he's crazy sometimes)

det blir en massa nördande på bibblan, möjligen studentpalatset eller utomhus på en filt (om vädret tillåter, inte kollat ut än) så håll tummarna.

sen bär det av till ännu en arbetsintervju på stureplan. wish me luck folks.
och imorgon, provjobba på ett annat ställe.
jobb i stora last med andra ord.

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0