ÖVERAMBITIÖS.

att vara överambitiös är inte alltid något bra.
sitter nu här med 1833/1500 ord.
precis, jag bullshittar för mycket.
and i'm not even done yet!

natten blir lång. har dock redan förutspått att de sista fem timmarna kommer att gå till att kapa text efter text.
jag skriver redan kort och koncist. so that's not a solution.

o well, är van vid det här laget.
precis som när jag packar ju! istället för att packa i saker sitter jag de sista två timmarna och packar ur grejer. dels för att mamma står och tjatar och dels för att resväskan inte går att stänga igen.

jag tycker: bättre för mycket än för lite.
läraren säger: FAIL!
i detta fall väger nog mina ord lika mycket som bomull.

så nu ska jag fortsätta kapa text. DAMN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0